Friday, January 2, 2015

Happy New Year!

Srecna Nova Godina svima!! Ovo je jedan jaaako karatak post na brzaka, pisan preko telefona jer nemam kada drugo. Sada je 9 ujutru, a ja za pola sata moram da idem da radim. Za docek mi je bilo divno, provela sam ga u Novom Sadu sa deckom i njegovim prijateljima. Na zalost, morala sam odmah sinoc da se vratim kuci jer danas radim. Jako, jako mi se ne ide napolje po ovoj hladnoci ali sta je tu je... Dobila sam od mog dragog balon sa helijumom u obliku srca, bas sam se obradovala, obozavam te balone! :3 Katty i ja smo se ove godine potrudile da napravimo poklone za roditelje i cestitke za njih i babe i dede. I inace mnogo volimo da pravimo i jedno i drugo tako da nam je ovo bila odlicna prilika ^^ To bi bilo to, izvinjavam se sa oskudnim slikama, nisam se bas slikala, niti bilo sta oko sebe, zaboravila sam :'D 

Happy New Year!! This is gonna be one very short post since I don't really have a lot of time to write. I'm writing over the phone since I gotta go work in 20 mins... I had a great time for New Years eve, I was in Novi Sad with my boyfriend and his friends. Unfortunately, I had to come home last night because of work... I really don't wanna go out in this cold weather, but... I got a balloon with helium from Vladimir, in the shape of a heart :3 I love it!! Katty and I made presents for our parents and each other this year, as well as cards for them and grandparents. We really like to make things like that for people we care about ^^This was a great chance for that! Also, sorry for bad pics, I kinda forgot to take them X'D This is all for now, I don't have any more time. Enjoy your weekend!











 And our dear Milica who is sleeping in front of our door just because XD 

4 comments: