Monday, October 13, 2014

First day of new semester

Danas je bio prvi dan novog semestra i nove godine na fakultetu. Bilo je mnogo stresa u poslednje vreme, nisam uspela da ostanem na budzetu i bila sam vrlo neraspolozena. Medjutim, Vladimir je dosao za vikend i kao i uvek, uspeo je da me oraspolozi :3 U petak smo otisli na k-pop zurku u Underworld posto su sve pare od ulaza isle za pomoc Sakurabani :3 Bilo nam je lepo, igrali smo i opustila sam se. U nedelju smo Katty, Vladimir, Mladja, Aki i ja otisli kod Anikija da "isprobamo" njegov novi monitor :D Malo smo igrali horor igricu Amnezija, medjutim, ubrzo smo odlucili da gledamo The trip to El Dorado. Taj crtani je genijalan! Toliko smesnih scena i situacija... A Miguel je isti Aniki, zbog toga je bilo jos interesantnije. Mi vec znamo crtani napamet jer smo ga gledale mnooogo puta od detinjstva. Nikada nam nije dosadan :D Danas sam ceo dan bila u Beogradu. Sada me boli glava i jedva kucam, ali zelim da napisem post jer ne znam koliko cu imati vremena u narednih par dana. Otisla sam ujutru da proverim neke informacije oko upisa i mozda da odem na predavanje kod lektora. Lektor nije dosao tako da nisam ni bila na tom predavanju nego sam se nasla sa Bojanom i Kiki :3 Vrlo ubrzo nam se pridruzila i Katty pa smo malo posedele u kaficu. Vreme je apsolutno pretoplo za oktobar, tacnije, ovo je pravo letnje vreme. Valjda priroda sada nadoknadjuje to sto nam je leto bilo onako ocajno. E da! Stigle su nam BB kreme konacno!  :D Bas smo se obradovale. Potrudicu se da napravim review sto pre.
 Da nastavim gde sam stala, Katty je uskoro otisla, a nas tri smo nastavile da se setamo. Posle sam otisla na predavanje koje se zove Japan i svet. Bas mi se dopada predmet i odlucila sam da ga uzmem kao izborni ^^ Do trenutka kad se predavanje zavrsilo mene je vec bolela glava i evo, ne prestaje iako sam popila lek =_= Prelepo. Muke tek krecu, moracu nekako da se naviknem na celodnevno ostajanje na faksu i redovno ucenje jer moram ponovo da upadnem na budzet. Videcemo kako cu se snaci. Pozelite mi srecu XD Laku noc~

I'm too tired to translate everything that I wrote above... In short, I was under a lot of stress last few days, I fell from the budget on my faculty and now I have to pay for this year. On the brighter side, Vladimir was here the whole weekend so he lit up my mood :3 Today was the first day of the new semester and I was in Belgrade for the whole day. My head is hurting like hell now and I'm barely typing. That's why this translation will be short. I also saw Bojana and Kiki today. Katty joined us at some point as well. We walked and talked... It was fun and the weather was really hot, like in summer :3 I'm sorry for mistakes I probably made while writing this, but it's already late and I have to sleep, so I'm in a hurry... 
P. S. BB creams finally ariced so I will write review as soon as possible :D






 It was Bojana's b-day few days ago, so we gave her this ring that Katty made as a present :3

No comments:

Post a Comment