Monday, September 22, 2014

Creativity when you need break

Ovih dana sam pod velikim stresom zbog ispita i osećam kao da ću poćeti da pucam po šavovima. Ne mogu da dočekam da prođe danas i sutra ( imam ispite iz turskog ), pa da onda vidim da li sam konačno položila ili ne. Pre neki dan, kada sam htela da napravim pauzu, Katty je predložila da me našminka i obuče pa da napravimo par slika. Pristala sam, taman mi je dobro došlo. Našminkala me je za 15-ak minuta, obukla za još nekih deset pa smo izašle napolje. Vreme je bilo divno i prijalo mi je da hodam bosa po travi. Jako mi je žao što sam celog septembra bila zauzeta i nisam imala dovoljno vremena da budem napolju i uživam. Dok me je Katty slikala prišla nam je naša mačka, Malena. Mnogo voli da bude u centru događanja i nikad ne propusti priliku da upadne u sliku kada može :D Ona je jedna veeelika maza i zaista je volim :3 Sviđa mi se kako su slike ispale. Najviše volim kada me Katty slika pošto zna koji su mi uglovi dobri XD A i sa njom sa najopuštenija... Ovo je baš bilo slikanje na brzinu, nije trajalo duže od pola sata. Međutim, baš tako nešto mi je trebalo. :) Jedna devojka je rekla da želi da me slika u sličnom fazonu (samo sa profesionalnom kamerom),  tako da ne mogu da dočekam da završim sa obavezama pa da to i odradimo :D Toliko za danas, nastavljam da obnavljam lekcije za ispit....Bye bye~

These last few weeks have been very stressful since I have a lot of exams and I feel like I'm gonna break. I can't wait for next two days to pass because then I will know if I finally passed turkish exams. Few days ago, when I wanted to take a break from studying, Katty asked if I wanted to take few pictures. I said yes, since I really needed to do something other than studying. It took her about 15 mins to do my makeup and about 10 more to dress  me up, and than we went outside. The weather was lovely and it felt really good walking barefoot through the grass. It's really regretful that I didn't have more time in September to just go out and enjoy the weather. While Katty was taking pictures of me, our cat, named Malena, came to us. She really likes to be included in things around her and never misses a chance to jump in the picture. She is one very cuddly  and spoiled cat and I really love her :3 I love the way pictures turned out. I love it the best when Katty is the one taking pictures of me, with her I am most relaxed. And she knows my angles XD This was really one very quick shooting, it didn't last longer than maybe 30 minutes. I really needed something like that. :) One girl asked me if she could do a shooting similar to this, only with professional camera - I can't wait to do it! :D That's it for today, now I'm gonna continue with my studying...Bye bye~ 













No comments:

Post a Comment