Thursday, May 8, 2014

Night fright!


Oni koji nas imaju na fejsu su vec videli ove slike,ali sta da vam radim,moram i ovde da ih postavim :D Ovo je Katty-n projekat za skolu.Napravila je masku potpuno sama,ona me je sminkala,slikala i sve ostalo.Imajuci u vidu da su slike uradjene telefonom,ja sam vrlo zadovoljna :D Boze,sada shvatam koliko je tesko svima onima koji se profesionalno bave manekenstvom i tim stvarima O.o 
Inace,stvari za reviju se polako ali sigurno privode kraju i ne mogu da docekam taj dan!Do duse,Katty nije bas svejedno,malo je nervozna jer sve treba zavrsiti na vreme,a radi sama *ja ne mogu da joj pomognem previse,ipak nemam tu skolu XD* 
Ma,sve ce biti u redu,kazem ja! Mora da bude :D

Here are photos of the mask Katty made for her school project.She made the mask all by herself,she was also the one who did my make up,took all the pictures and did everything else.Since the photos were took by the phone,I'm very pleased how they look like :D Jeez,now I get how hard it is to all the people in modeling business O.o
And things for the fashion show are slowly progressing and I can't wait for that day!Although, Katty is getting a bit nervous since she is thinking about all the things that need to be done until that day. And I can't really help her much....
Oh, everything will be fiiineeee! It has to be :D















No comments:

Post a Comment