Monday, December 16, 2013

I don't know how to name this post XD

Mrzim da stavljam naslove na postove :'D
Ovaj vikend je bio uzbudljiv.U petak posle predavanja sam se nasla sa drugaricama kod Danice u stanu.Bilo nas je 5 (Yuki,Dunja,Danicina sestra,Danica i ja) i sve smo se sminkale XD Mozete da zamislite kako je to izgledalo - sminka na sve strane,zaista. Dugo nisam bila u drustvu toliko devojaka i bilo mi je interesantno da pricamo o odeci,kozmeticii,pevacima...Pila sam neku novu belu Sangriju ( perporucujem je,divna je!) i bas mi je bilo lepo.Yuki je to vece bila jedan od DJ-eva pa je morala da ode ranije...Slikala sam se par puta cisto zato sto sam znala da verovatno necu imati ni jednu sliku iz kluba...
To cvece na mojoj glavi je delo Yukinih ruku :3 Zaljubila sam se kad sam ga videla! Pozajmila sam ga na vece,ali mi ga je Yuki na kraju poklonila ^__^ Hvalaaaa!

I hate naming these posts :P
This weekend has been exciting.On Friday after my lessons finished I met with my friends at Danica's place.There was 5 of us girls and we were all putting our makeup on XD You can imagine how that looked like - makeup all around.It has been a long time since I last hung out with a bunch of girls.It was so interesting to talk about clothing, makeup, singers...I drank some new white Sangrija *it's kind of a white wine with low percent of alcohol* and I felt really good.Yuki was one of  DJ's that night so she had to go earlier.I took a few pictures just because we probably wouldn't take any in the club...
The flowers on my head are Yuki's work.I really fell in love with them! I borrowed them for the night but in the end Yuki gave them to me :3 Thank youu!  




U klubu * Underworld, naravno XD * je bilo super,doslo je puno ljudi i svi su igrali.Muzika je bila odlicna, Yuki je pustila The Gazette, Despair'sRay, Kagerou, Girugamesh, Miyavi * Obozavam njegove pesme sa poslednjeg albuma - Miyavi * i jos svasta ^_^ Malo kasnije nam se pridruzila i Katty, bas sam se obradovala sto je dosla ranije nego sto je rekla. Oko ponoci se smenila muzika, kao i ljudi u klubu.Pocelo je uobicajeno gothic vece :) Dosao je i nas drug Miki,Isidora,Milos i jos mnogo poznatih ljudi. Bilo je zabavno do kraja!

In the club * Underworld ofc * was great, a lot of people came and everyone danced.Music was awesome, Yuki played The Gazette, Despair'sRay, Kagerou, Girugamesh, Miyavi * I love songs from his last album - Miyavi* and a lot more ^_^ A little later Katty joined us as well, I was really glad that she came earlier than planed. Around midnight the music changed from j-rock and k-pop to usual gothic :) Miki,Isidora,Milos and a lot of other people we know came as well :) It was fun until the end!



Milos je obukao kosulju koju je Katty sasila :) 
Milos wore shirt that Katty made :)


A Isidora izgleda sve lepse i lepse svaki put kad je vidimo!
And Isidora looks better and better every time we see her :D



No comments:

Post a Comment